این سوالیست که ممکن است در ذهن بسیاری از مشتریان پیش از انتخاب مجری مناسب وجود داشته باشد. برای اعتماد سازی بیشتر کمی در رابطه نحوه عملکرد این شرکت صحبت می کنیم:

  • انتخاب محصولات: ما تمامی محصولات مداربسته خود را از بین برندهای معتبر انتخاب می کنیم. به جز در شرایط خاص و با درخواست مستقیم مشتری هرگز اقدام به فروش یا نصب محصولات متفرقه نخواهیم کرد.
  • شفاف سازی مالی: بیشتر محصولات مورد استفاده ما دارای لیست قیمت رسمی هستند و این محصولات دقیقا با قیمت این لیست به تمامی مشتریان عرضه می شود.
  • مشاوره بیطرفانه: سعی ما بر آن بوده تا در دادن مشاوره های خود هنواره فقط به منافع مشتری توجه داشته باشیم. با وجود اینکه در نگاه اول ممکن است این کار با منافع مالی شرکت در تناقض باشد، اما در طولانی مدت اعتماد مشتریان به ما به مراتب ارزشمند تر و پربارتر خواهد بود.
  • کیفیت اجرایی: اعضای تیم فنی این شرکت با وسواسی خاص انتخاب می شوند تا در کنار داشتن دانش فنی بالا، فرهنگ کاری را نیز در طول اجرا و ارتباط با مشتری به طور کامل حفظ کنند.
  • به روز بودن اطلاعات: تلاش ما بر آن است تا هنواره اطلاعات و تجهیزات خود را به روز نگاه داریم. این کار امکان دادن راه حل های مناسب تر و مشاوره موثر تر را برای ما ایجاد خواهد کرد.
  • آموزش اینترنتی رایگان: برخلاف بسیاری از رقبا که داشتن اطلاعات بیشتر برای مشتری را یک تهدید برای خود تلقی می کنند ما این موضوع را یک نکته مثبت میدانیم. از دیدگاه ما هرچه مشتری اطلاعات بالاتری در رابطه با انتخاب مجری مناسب خود داشته باشد با چشم بازتر اقدام به انتخاب آن خواهد کرد و این کار شانس ما برای همکاری با مشتریان را بیشتر خواهد کرد.

کلام آخر

تیم مدیریت تارتن دژ به اصول شرافت و انصاف کاری معتقد است و اعضای آن از بین افرادی هستند که منافع مالی خود را در گرو اعتماد سازی برای مشتریان می بینند. امیدواریم مشتریان آینده ما نیز مانند مشتریان گذشته از اعتماد به ما رضایتمند باشند.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂