در این مطلب به ارائه آموزش انتقال تصویر بر روی کامپیوتر می پردازیم. گرفتن تصاویر دوربین های مداربسته از روی دوربین شبکه یا دستگاه DVR نیز به نوعی انتقال تصویر به شمار می رود. شما میتوانید تصاویر را داخل یا خارج از شبکه داخلی مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای مشاهده تصاویر خارج از شبکه باید حتما در هر دو محل (محل نصب دوربین ها و محل مشاهده آنها) دسترسی به اینترنت داشته باشید.

مطالبی که میتواند به شما کمک کند؟

مراحل کار

  1. دستگاه DVR یا دوربین ها مداربسته را از طریق کابل شبکه به کامپیوتر یا شبکه ای که کامپیوتر به آن متصل است وصل کنید.
  2. در صورتی که رنج IP دستگاه DVR یا دوربین شبکه با رنج IP شبکه شما همخوانی ندارد باید آنها را هم رنج کنید. (هم رنج کردن به این معناست که سه سیلاب اول ادرس IP هر دو طرف یکسان باشد. برای مثال آدرس 192.168.1.21 با آدرس 192.168.1.35 هم رنج است.) برای هم رنج کردن آدرس وارد قسمت تنظیمات شبکه شده و آدرس را به ادرسی جدید تغییر دهید. توجه داشته باشید که سیلاب چهارم آدرس IP نباید مشابه بقیه تجهیزات باشد. یعنی دو وسیله در شبکه یک آدرس نداشته باشند.
  3. مرورگر Internet Explorer را باز کرده و آدرس IP دستگاه خود را وارد کنید.
  4. پنجره ورود به دستگاه یا دوربین در مرورگر دیده خواهد شد. در این بخش Username و Password دستگاه را وارد کنید تا وارد دستگاه شوید.
  5. پس از ورود پیغامی مبنی بر نصب Pluginها برای شما نمایش داده می شود که باید آن را بپذیرید تا نصب شروع شود.
  6. پس از نصب Pluginها، پنجره را به به روز کنید تا تصاویر دوربین ها را ببنید.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂