دوربین های مدار بسته با قابلیت رم SD، از جمله دوربین های IP (تحت شبکه) بوده که مجهز به یک اسلات و یا درگاه کارت حافظه است. این نوع دوربین ها، بدون نیاز به دستگاه های NVR و یا سرور، امکان ضبط تصاویر را فراهم می کند. عبارت Built-in Micro SD در مشخصات دوربین های مدار بسته، به معنی پشتیبانی از رم SD کارت است. این قابلیت، بسته به نوع دوربین ها، می تواند تا ظرفیت 128 گیگابایت باشد و با کیفیت های ضبط مختلف، امکان ثبت تصاویر را تا حداکثر یک هفته فراهم می کند.

با استفاده از این قابلیت، می توان دوربین ها را به نحوی تنظیم نمود که در صورت قطع اتصال دوربین از NVR و یا سرور، بتوان تصاویر در کارت حافظه (SD Card) ذخیره کرد. (البته در این حالت، دیگر امکان مشاهده ی تصاویر وجود ندارد.)

مشکلات دوربین حافظه دار

از مشکلات این دوربین، ظرفیت کم کارت های حافظه است. حجم این SD کارت ها در مدت زمان های کوتاه پُر می شود. در نتیجه بهتر است از این قابلیت برای ثبت تنها حرکت ها(Motion detection) استفاده گردد. از لحاظ امنیتی، ثبت و ذخیره ی ویدئو در کارت های حافظه، توصیه نمی شود. چراکه در صورتی که دوربین ها آسیب ببینند و یا به سرقت روند، امکان مشاهده ی تصاویر پیش از وقوع حادثه، نیست.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂