اصطلاحات دوربین مداربسته آنالوگ و شبکه احتمالا به گوش بیشتر مشتریان دوربین مداربسته میخورد. در این مطلب سعی شده مقایسه ای بسیار ساده بین این دو سیستم صورت گیرد.

به طور کلی سیستم مداربسته به دو دسته اصلی تقسیم می شود:

تعریف در سه واژه

سیستم آنالوگ: ارزان، ساده، محدود

سیستم دیجیتال: گران، پیچیده، حرفه ای

تعریف قبلی به شما کمک می کند دید کلی در رابطه با انواع سیستم مداربسته پیدا کنید. اگر به دنبال اطلاعات بسیار دقیق در رابطه با تفاوت های این دو سیستم هستید به قسمت آموزش خرید پیشرفته مراجعه کنید.

دوربین های آنالوگ نسل جدید

(برای اطلاعات بیشتر به مطلب دوربین مداربسته آنالوگ نسل جدید مراجعه کنید.)

دوربین های آنالوگ قدیمی یا تیوی لاینی روزولشن تصویر بسیار محدودی داشتند از این جهت نسل های جدید از دوربین های مدار بسته آنالوگ معرفی شدند. این دوربینها را اصطلاحا دوربین های آنالوگ HD می نامند.

کدام سیستم مداربسته برای کاربری من مناسب است؟

سیستم های آنالوگ تیوی لاینی در حال منسوخ شدن هستند و باتوجه به تفاوت قیمت نسبتا کم دوربین های آنالوگ نسل جدید با دوربین های تیوی لاینی بهتر است انتخاب خود را بین دوربین های آنالوگ نسل جدید و شبکه محدود کنید.

اگر به دنبال یک سیستم مداربسته متوسط برای منزل، محل کار یا مغازه خود هستید از به شما سیستم مداربسته آنالوگ را پیشنهاد می کنم. این سیستم کم هزینه تر است و میتواند نیازهای اولیه شما را به خوبی برطرف کند.

اگر به دنبال نیازهای خاصتر از دوربین های خود هستید یا به دقت تصویر بالا نیاز دارید دوربین های شبکه برای شما مناسب تر خواهد بود. البته در صورتیکه امکان هزینه کردن در سطح دوربین شبکه را دارید سعی کنید همیشه از این دروبین ها استفاده کنید چراکه دوربین های شبکه فرم استاندارد و مدرن از سیستم های حفاظتی هستند.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂