گالری عکس دوربین مداربسته سامسونگ

گالری عکس دوربین مداربسته هایک ویژن

گالری عکس دوربین مداربسته داهوا

گالری عکس دوربین مداربسته سونی

گالری عکس دوربین مداربسته ویوتک

گالری عکس دوربین مداربسته اکسیس

گالری عکس دوربین مداربسته پانوسونیک

دانلود عکس دوربین مداربسته

در این بخش سعی شده است عکس دوربین های مداربسته مربوط به برندهای مختلف به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. شما می توانید با کلیک بر روی هر برند گالری تصاویر مربوط به آن را می توانید مشاهده کنید:

دوربین مداربسته سامسونگ

برند سامسونگ مربوط به شرکت الکترونیکی کره‌ای می باشد. این شرکت در زمینه تولید سیستم‌های نظارتی همچون: دوربینهای مداربسته، دستگاه‌های ضبط تصویر DVR  NVR، همچنین سیستم‌های دفاعی و جنگ‌افزاری، تجهیزات خودکارسازی و مکانیک پرواز، سیستم‌های تولید کننده برق و زیرساخت‌های مرتبط با حمل‌ونقل نیز فعالیت دارد.

دوربین های مدار بسته سامسونگ در دو گروه IP و Analog دسته بندی می شوند. یکی از مزیت های دوربین مداربسته سامسونگ سهولت در استفاده از تجهیزات آن است. دوربین های سامسونگ را می توانید در هر موقعیتی نصب کنید. های متداولترین و بهترین موقعیت ها در ساختمان شامل راه پله های ورودی، راه پله های اضطراری، دربهای ورودی و درب است. همچنین این دوربین ها قابل نصب در ورودی و خروجی پارکینگ های تجاری و پارکینگ های مسکونی نیز می باشند.

دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن بهترین برند معروف یک شرکت چینی است. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات نظارتی و حفاظتی فعالیت گسترده ای را انجام می دهد. کیفیت و قیمت مناسب محصولات این شرکت باعث شد بتواند خیلی زود در بازار رشد کند و به عنوان یکی از پرفروش ترین برندهای موجود در دنیا شناخته شود.

همچنین می توان گفت هایک ویژن تنها برندی است که به صورت مشترک در پروژه های کوچک (خانه ها، اداراات و سازمان های کوچک و ..)  و بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه ها و ..) استفاده می شود.

دوربین مداربسته داهوا

پس از شرکت هایک ویژن می توان گفت کمپانی داهوا نیز به عنوانر جهان است. این شرکت توانسته است به واسطه کیفیت بالای خود فروش بالایی را توسط نمایندگی داهوا در سرتاسر جهان کسب نماید . نمایندگی داهوا در ایران یکی از بزرگترین نمایندگی های این برند در ایران است که شما می توانید برای خرید از آن اقدام نمایید. می توان گفت محصولات داهوا به طور گسترده در خرده فروشی ها، هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، مدارس، ساختمانهای اداری، بزرگراه ها، کنترل ترافیک  استفاده می شود.

دوربین مداربسته سونی

دوربین مدار بسته سونی، جزء یکی از معتبرترین برند های مطرح در زمینه های امنیتی همچون داهوا و هایک ویژن است. این کمپانی در زمینه سیستم های نظارتی ارایه دهنده و تولیدکننده دوربینهای مداربسته، دستگاه دی وی آر و ان وی آر و همچنین برد های دوربین مداربسته به صورت تخصصی است. اما به دلیل بالا بودن قیمت دوربین مداربسته سونی، بسیاری از شرکت ها از ورود و فروش این دوربین ها به ایران صرف نظر کرده اند.

دوربین مداربسته ویوتک

کمپانی ویوتک در سال 2000 در تایوان تاسیس شد. زمینه تخصصی این شرکت تایوانی تجهیزات سیستم مداربسته تحت شبکه است. استفاده از این برند دوربین مداربسته برای آن دسته از افراد مناسب است که به دنبال دوربین های مداربسته IP با کیفیت متوسط و بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند.

دوربین مداربسته اکسیس

برند دوربین اکسیس AXIS ، مربوط به یک شرکتی سوئدی است که در زمینه تولید دوربین مداربسته تحت شبکه فعالیت می نماید. این شرکت طیف بزرگی از محصولات IP جهت سیستم نظارت ارایه می دهد. این برند نیز به دلیل قیمت بالایی که دارد کمتر مورد استقبال قرار گرفته است.

دوربین مداربسته پاناسونیک

برند پاناسونیک یک برند بسیار قدیمی است که فعالیت خود را با ارائه تجهیزات صنعتی و لامپ آغاز نمود. این شرکت طی مدت فعالیت خود همواره محصولات با کیفیتی را وارد بازار کرده است. این شرکت توانسته در زمینه تولید سیستم های نظارتی نیز خوش بدرخشد و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار بگیرد.