در صورت حساسیت بالای سیستم مداربسته شما بهترین روش برای اطلاع از تعداد دوربین های مورد نیاز استفاده از یک کارشناس و بازدید از محل است اما برای محل های با حساسیت متوسط می توانید حدودی از تعداد دوربین های مورد نیاز برای محیط را از طریق اطلاعات زیر به دست آورید.

نصب دوربین مداربسته برای ساختمان های مسکونی

نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی جدا از شکل و متراژ ساختمان معمولا محل های زیر نیاز به نصب دوربین مداربسته دارند.

درب ورودی ساختمان: اولین و مهمترین اولویت پوشش دادن تمامی ورودی های ساختمان است. از این طریق می توانید ورود و خروج افراد و هویت آنها را به خوبی شناسایی کنید. سعی کنید در ورودی های ساختمان از بالاترین کیفیت دوربین استفاده کنید.

پارکینگ ها: پارکینگ ها به علت دسترسی آسان یکی از آسیب پذیر ترین محل های ساختمان هستند که باید حداقل به صورت اولیه با دوربین ها پوشش داده شوند.

حیاط: در صورتی که در حیاط ساختمان تجهیزات گران قیمت وجود دارد یا امکان ورود از دیوارهای اطراف حیاط وجود دارد باید برای پوشش حیاط نیز حداقل یک دوربین در نظر گرفت.

پشت بام: در صورتیکه تجهیزات حساس و گران قیمت در پشت بام وجود دارد یا امکان وجود از ساختمان های اطراف به پشت بام ساختمان وجود دارد باید برای پشت بام یا ورودی آن حداقل یک دوربین در نظر بگیرید.

انباری ها: معمولا می توان دوربین های پارکینگ را به نحوی نصب کرد که یک پوشش اولیه از انباری ها ایجاد کنند. در صورتی که انباری های ساختمان حساسیت زیادی دارند یا خیلی آسیب پذیر هستند بهتر است از دوربین جداگانه برای پوشش آنها استفاده شود.

محوطه بیرونی ساختمان: در صورتی که ساکنین ساختمان خودروهای خود را بیرون از منزل پارک می کنند بهتر است از حداقل دو دوربین برای پوشش محوطه بیرونی ساختمان استفاده شود.

نصب دوربین مداربسته برای محیط های تجاری

در واحدهای تجاری جدا از شکل و متراژ واحد معمولا دوربین های مداربسته به صورت زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

ورودی: ورودی مغازه حساسترین محل برای نصب دوربین است. از طریق نصب دوربین برای ورودی شما میتوانید ورود و خروج افراد به مغازه را بررسی کنید. در صورت کوچک بودن واحد تجاری ممکن است بتوانید با دوربین های داخلی ورودی مغازه را نیز پوشش دهید.

پشت به فروشنده و به سمت مشتری: دیدن چهره مشتریان و کنترل آنها در طول حضور آنها در مغازه بسیار مهم است. برای این کار باید حداقل یک دوربین در نظر گرفته شود.

پشت به مشتری و به سمت فروشنده: در صورتی که فروشنده فردی به جز صاحب مغازه باشد یا قفسه های پشت فروشنده حساسیت زیادی داشته باشد باید یک حداقل از یک دوربین برای مشاهده فروشنده و قفسه های پشت او استفاده کرد.

دخل: دخل یا محل پرداخت یکی از حساسترین محل های واحدهای تجاری است. برای پوشش دخل باید حداقل از یک دوربین با کیفیت قابل قبول استفاده کرد.

انبار: در صورتی که در مغازه انبار دارید بهتر است برای پوشش از حداقل از یک دوربین استفاده کنید.

قفسه ها: در صورتی که مغازه دارای قفسه بندی است باید برای پوشش قفسه از تعداد مناسب دوربین استفاده شود.

محوطه بیرونی مغازه: در صورتی که مغازه حساسیت زیادی دارد استفاده از دوربین در محوطه بیرونی امکان بررسی شرایط و ضبط اطلاعات در رابطه با خودرو یا موتور سیکلت ها بیرون از مغازه را برای شما فراهم می کند.

نصب دوربین مداربسته برای محیط های اداری

در محیط های اداری استفاده از دوربین مداربسته به صورت عمومی بسته به نیاز مدیران دفتر صورت می گیرد. در صورتی که اطلاعی از نیاز دقیق خود ندارید بهتر از بازدیدی از محل صورت گیرد.

نصب دوربین مداربسته برای کارخانجات

روند انتخاب دوربین و تعداد آن برای کارخانجات حتما به بازدید از محل یا دسترسی به نقشه های کارخانه نیاز دارد.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂