شرکت ال جی (LG) یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی دنیا و یکی از تولید کنندگان محصولات مداربسته می باشد.  در این مطلب کمی بیشتر با محصولات مداربسته این شرکت آشنا خواهیم شد.

زمینه فعالیت شرکت ال جی چیست؟

زمینه فعالیت شرکت LG بسیار گسترده است و محصولات آن بازه ای بسیار بالا از لوازم خانگی تا تلفن های همراه را شامل می شود. در زمینه سیستم های مداربسته این تجهیزات مرتبط با دو سیستم آنالوگ و تحت شبکه را شامل: دوربین های مداربسته انالوگ و تحت شبکه، انواع دستگاه ضبط کننده DVR و NVR، و نرم افزارهای مرتبط با سیستم های مداربسته را تولید می کند.

آیا شرکت ال جی در زمینه تولید دوربین مداربسته شرکت معتبری است؟

شرکت LG شهرت اصلی خود را در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی به دست آورده است. اما در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و دوربین مداربسته سهم این شرکت در بازار بسیار ناچیز است (به لیست 50 شرکت بزرگ تجهیزات حفاظتی مراجعه شود). در واقع LG هیچ گاه به طور تخصصی اقدام به تولید دوربین مداربسته نکرده. از همین رو پیدا کردن محصولات این شرکت تا حدی مشکل است و این محصولات از تنوع زیادی برخوردار نیستند.

قیمت تجهیزات مداربسته ال جی در چه سطحی است؟

قیمت این تجهیزات را میتوان در کمی بالاتر از سطح متوسط در نظر داشت. تجهیزات مداربسته ال جی طبیعتا از برندهایی مانند Hikvision و Dahua بالاتر هستند اما همچنان از برندهایی مانند Bosch، Axis یا Panasonic مناسب تر خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید 🙂