شرکت پاناسونیک یک شرکت تولید کننده تجهیزات الکترونیکی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته در دنیا است. این شرکت کار خود را در سال 1918 با تولید تجهیزات سیم کشی آغاز کرد و رفته رفته دست به تولید تجهیزات رادیویی و الکترونیکی زد و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی در ژاپن و جهان تبدیل شد.

زمینه فعالیت شرکت پاناسونیک چیست؟

زمینه فعالیت شرکت پاناسونیک به صورت کلی تولید تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی است. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی نیز بسیار فعال است و یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات حفاظتی جهان به شمار می رود. پاناسونیک در زمینه تولید تجهیزات مداربسته اقدام به تولید تجهیزات مداربسته آنالوگ و تحت شبکه می کند. این محصولات شامل انواع دوربین مداربسته، دستگاه های ضبط کننده DVR و NVR و تجهیزات جانبی مرتبط با دوربین مداربسته است.

محصولات پاناسونیک از نظر قیمت و کیفیت در جه سطحی قرار دارند؟

این محصولات چه از نظر قیمت و چه کیفیت در سطح بالایی قرار دارند. استفاده از این تجهیزات بیشتر در پروژه های با حساسیت بالا صورت می گیرد. در صورتی که به دنبال نصب دوربین مداربسته برای منزل، دفتر کار یا یک واحد تجاری عادی هستید میتوانید از برندهایی با قیمت مناسب تر نیز استفاده کنید.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂