همانطور که میدانید و در مقاله های قبلی نیز به طور کامل توضیح دادیم دوربین های دید در شب با استفاده از LED های مادون قرمز IR  قادرند تا تصاویر را در شب و تاریکی که ضبط کنند. دوربین های مداربسته هایک ویژن با استفاده از تکنولوژی جدید مادون قرمز Exir که توسط این شرکت ابداع گردیده است قادرند تصاویر را با کیفیت بهتری نسبت به دوربین های IR قدیمی ارائه دهند. دوربین های مداربسته با قابلیت اکسیر عملکرد بسیار خوبی در نور کم داشته و در هر دو محیط های داخلی و خارجی تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهند.

 برخی از مزایای فناوری EXIR

  1. منبع نور بسیار قوی و قدرت نور LED بهبود یافته

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته در نحوه انتشار نور و  قطعات الکترونیکی بسیار کم ضخامت در حد میکرومتر، می توان تا 30 درصد شاهد افزایش بهره وری در کیفیت روشنایی ایجاد شده در محیط باشیم. علاوه بر این نسبت به تکنولوژی موجود در دوربین های قدیمی تر که دارای خروجی نور 750mV بودند، تکنولوژی اکسیر دارای خروجی 1050mV است و می تواند نور قوی تری را در مسافت و بردهای بیشتر منتشر کند.

  1. استفاده از LED های پیشرفته با ابعاد مستطیل شکل برای استفاده بهینه از نور

برای دست یابی به حداکثر بهره وری از نور مادون قرمز منتشر شده، دوربین های هایک ویژن با قابلیت EXIR، می توانند نور را در فرم های مستطیل شکل منتشر کنند. این مزیت منجر به بهبود و افزایش بهره وری و کاهش آلودگی های نوری موجود در محیط می گردد.

  1. ایجاد روشنایی یکنواخت

با استفاده از تکنولوژی EXIR روشنایی نور IR  به صورت یکنواخت در محیط منتشر می گردد. وجود این مزیت باعث شده تا مسائل و مشکلات مربوط به LED های قدیمی تر مانند تمرکز بیش از حد نور در مرکز تصویر و  تاریک ماندن گوشه های تصویر را از بین می برد. علاوه بر این، این مزیت باعث می گردد تا دوربین های مداربسته هایک ویژن از دوام و طول عمر طولانی تری برخوردار بوده و صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی صورت پذیرد.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂