دوربین مداربسته آنالوگ دسته از دوربین های مداربسته هستند که از سیگنالهای آنالوگ تلویزیونی برای انتقال تصاویر استفاده می کنند. این دوربین ها به سالیان طولانی مدت کاربری در سیستم های حفاظتی دارند بسیار شناخته شده هستند.

مقایسه مختصر دوربین مداربسته آنالوگ و شبکه

دوربین های شبکه به نسبت دوربین های آنالوگ یک نسل جدید از دوربین مداربسته محسوب می شوند. فروش دوربین های تحت شبکه به صورت سالیانه در حال افزایش است و این بیشتر به دلیل مزیت های بسیار بالای این دسته از دوربین ها به نسبت دوربین های مداربسته آنالوگ است.

دوربین های آنالوگ نسل جدید چطور کار می کنند؟

دوربین های آنالوگ سنتی (تیوی لاینی) به علت روزولشن بسیار محدود به شدت مورد انتقاد قرار می گرفتند. برای رفع این مشکل شرکتهای تولید کننده این دوربین ها تکنولوژی های جدیدی را در تولید این دوربین ها معرفی کردند که امکان دسترسی به روزولشن های بالاتر تا 2 مگا پیسکل را در دوربین های آنالوگ ایجاد می کرد. این دوربین ها از روشهای کد گذاری متفاوت یا فرکانس ارسال اطلاعات متفاوت برای ایجاد رزولوشن بالاتر برای دوربین های مداربسته استفاده می کنند.

استفاده از دوربین آنالوگ به چه مشتریانی توصیه می شود؟

استفاده از این دسته از دوربین ها به مشتریانی توصیه می شود که به دنبال دوربین هایی کم هزینه و ساده هستند. ساختمان های مسکونی و اداری کوچک بزرگترین مشتریان این دوربین ها هستند.

فروش دوربین مداربسته آنالوگ

در صورتی که به دنبال خرید یا دریافت لیست قیمت دوربین های مداربسته آنالوگ هستید میتوانید با کارشناسان شرکت تماس گرفته و اطلاعات دقیق در این رابطه با دریافت کنید.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂