واژه وایرلس به تجهیزات الکتریکی بی سیم اشاره می کند. دوربین های مداربسته وایرلس نیز دوربین هایی هستند که امکان انتقال اطلاعات آنها به صورت بی سیم وجود دارد.

چند نوع دوربین مداربسته وایرلس داریم؟

از نظر نوع سیستم کار دوربین های بی سیم آنها را میتوان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

* دوربین های وایرلس آنالوگ: این دسته از دوربین های وایرلس از سیگنال های انالوگ برای انتقال اطلاعات دوربین استفاده می کنند. این سیگنال های به شدت تحت تاثیر نویزهای الکترومغناطیسی قرار میگیرند و از ثبات بالایی برخوردار نیستند.

* دوربین های وایرلس دیجیتال: این دسته از دوربین های وایرلس از تکنولوژی وای فای برای ارسال اطلاعات استفاده می کنند. این روش ارسال اطلاعات به مراتب با ثبات تر است و امکان استفاده از دوربین در شبکه های بی سیم را به وجود می آورد.

آیا نصب دوربین بی سیم را توصیه می کنید؟

در صورتی که امکان کابل کشی در محل نصب دوربین وجود دارد خیر! استفاده از دوربین های بی سیم در بهترین حالت نیز ثبات کمتری از دوربین های  مداربسته عادی دارد. توجه داشته باشید که برای نصب دوربین مداربسته شما به هر حال به تغذیه کردن دوربین نیاز دارید و استفاده از باتری به هیچ عنوان یک راه حل طولانی مدت نخواهد بود. پس حتی در صورت استفاده از دوربین های مداربسته وایرلس، شما نیاز به کابل کشی تا محل دوربین را خواهید داشت.

با این حال در صورتی که نیاز به دوربین بی سیم بسیار ضروری است سعی کنید حتما از دوربین های دیجیتال یا وای فای استفاده کنید.

چطور تصویر چند دوربین را به صورت بی سیم انتقال دهم؟

برای اطلاع از روش های انتقال بی سیم اطلاعات به مطلب آنتن های دیجیتال رادیویی مراجعه کنید.

فروش دوربین مداربسته وایرلس

برای خرید دوربین های وایرلس یا دریافت لیست قیمت محصولات میتوانید با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂