اصلاح دوربین مداربسته حرفه ای کمی کلی تر از آن است که بتوان دقیقا محصولی را مطابق آن معرفی کرد اما در اینجا به بعضی از خصوصیات دوربین های مداربسته حرفه ای اشاره می کنیم.

شبکه حرفه ای تر است یا آنالوگ؟

دوربین های تحت شبکه از بسیاری جهات حرفه ای تر از دوربین های آنالوگ محسوب می شوند. برخی از این المان ها عبارتند از:

کیفیت تصویر: رزولوشن تصویر در دوربین های تحت شبکه به مراتب بالاتر است. امکان تشخیص جزئیات تیز حتی در روزولشن های برابر در تصاویر ساخته شده در دوربین های شبکه به مراتب بالاتر خواهد بود.

انعطاف پذیری سیستم: انعطاف پذیری به معنای امکان ایجاد تغییرات در سیستم پس از نصب دوربین هاست. در سیستم شبکه شما با توجه به استفاده از بستر شبکه خواهید توانست تغییراتی را در سطح بنیادی در بستر ایجاد کنید. در مقایسه در سیستم آنالوگ هر گونه تغییر یا اضافه کردن دوربین ها نیاز به ایجاد تغییرات کلی در بستر خواهد داشت.

امکان استفاده از تجهیزات انتقال دیجیتال: در سیستم دیجیتال یا شبکه امکان استفاده از کلیه تجهیزات انتقال دیجیتال مانند آنتن های رادویی دیجیتال، فیبر نوری و … فراهم خواهد بود. در سیستم آنالوگ پیش از استفاده از هر قسمت این بستر باید حتما از یک مبدل آنالوگ به دیجیتال استفاده شود.

امکان استفاده از نرم افزارهای پردازش تصویر: نرم افزارهای پردازش تصویر امکان دریافت اطلاعات از روی تصاویر شامل شناسایی صورت، شناسایی پلاک و … را فراهم می آورد. این نرم افزارها به صورت عمومی تنها بر روی بستر مداربسته تحت شبکه قابل استفاده هستند.

کدام خصوصیات حرفه محسوب می شوند؟

لنز وریفوکال به جای فیکس: لنزهای وریفوکال امکان تنظیم زاویه دید دوربین پس از نصب را برای شما فراهم می کنند.

قابلیت WDR: این قابلیت که به معنای داشتن بازه داینامیک بالاست امکان داشتن تصویر خوب در ضد نور را فراهم می کند که تاثیر زیادی در کیفیت تصویر شما خواهد داشت.

چطور یک سیستم مداربسته حرفه ای داشته باشم؟

داشتن سیستم مداربسته حرفه ای تا حد زیادی به شرایط محل نصب دوربین های وابسته است و تنها هزینه کردن بیشتر به معنای داشتن یک سیستم مداربسته حرفه ای نخواهد بود. در صورتی نیاز میتوانید از ما برای طراحی سیستم مداربسته خود کمک بگیرید.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂