نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته2023-04-11T14:58:16+04:30

نصب دوربین مدار بسته در منازل و ساختمان های مسکونی

مشاهده

نصب دوربین مدار بسته در اداره و سازمان‌ها

مشاهده

نصب دوربین مدار بسته در کارخانه و واحدهای صنعتی

مشاهده

نصب دوربین مدار بسته در فروشگاه و واحدهای تجاری

مشاهده

نصب دوربین مداربسته در منزل و واحد مسکونی

نیاز به نصب دوربین مداربسته دارم

مراحل نصب دوربین مداربسته در منازل و واحد مسکونی

شرکت تارتن دژ ارائه دهنده خدمات فروش و نصب دوربین مداربسته در منازل و واحدهای مسکونی در سراسر ایران است. پس از ارسال درخواست مشتری جهت نصب، از سمت شرکت با او تماس گرفته شده و مراحل کار توضیح داده می شود. این مراحل به طور کلی شامل:

1. بازدید و ارائه مشاوره (رایگان) – در اولین مرحله برای راه اندازی سیستم مداربسته لازم است اطلاعاتی از مکان نصب و اهداف نظارتی مشتری دریافت و با توجه به آنها راهکارهای مناسب ارائه شود. بازدید از محل یکی از بخش های مرحله اول است که کمک می کند تا مکان تحت نظارت به طور دقیق تر و تخصصی بررسی شود. به این ترتیب مشخص می شود در چه نقاطی باید دوربین نصب شود و نوع دوربین ها و تعداد آنها نیز تعیین می شود.

چگونه برای منزلم درخواست نصب دوربین مدار بسته بدهم؟

در بخش رزومه ما  فرم درخواست نصب دوربین مداربسته (پروژه) را پر نموده و ارسال نمائید. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی با ما در میان بگذارید.

2. ارائه پیش فاکتور و طرح اولیه نصب – بعد از بررسی محل و طراحی سیستم نظارتی مورد نیاز توسط کارشناس، پیش فاکتور تجهیزات برای کارفرما تنظیم و ارسال می گردد.

3. تائید کارفرما و نصب دوربین های مدار بسته – در صورت تائید پیش فاکتور از سمت کارفرما، شرکت تارتن دژ ظرف 24 الی 48 ساعت، کار نصب دوربین و سیستم مداربسته را آغاز می کند. اقدامات نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بعد از هماهنگی با کارفرما و توسط تیم های متخصص و متبحر در نصب انجام می شود.

چگونه مکان هایی که به نصب دوربین نیاز دارد شناسایی کنم؟

گاهی اوقات شما قبل از تماس با شرکت می خواهید خود مکان های حساس و مهم را برای نظارت مشخص کنید. توجه داشته باشید که جایگذاری دوربین های مداربسته عموماً براساس نیاز کاربران و صلاح دید مشاور انجام می شود و ممکن است برخی از مکان هایی که در ادامه اعلام می کنیم برای کاربری های متفاوت حذف شوند.

یکی از مهم ترین نقاطی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است درب ورودی ساختمان است زیرا تمام افرادی که قصد ورود و یا خروج از ساختمان را دارند باید از آنجا عبور کنند البته در صورتی که سارق نباشند. بهتر است دوربین را در این نقطه کمی بالاتر از حد معمول نصب کنید تا به راحتی در دسترس نباشد و دیوارهای ورودی را پوشش بدهد و در صورت ورود سارقین تصویر آن ها را ضبط کند.

نصب دوربین مداربسته در این محل موجب می شود که در هزینه های جانبی چون استفاده از نگهبان صرفه جویی کنید زیرا با نصب یک دوربین مداربسته در پارکینگ می توانید به سادگی ورود و خروج هر فرد و یا ماشینی را از راه دور چک کنید. توجه داشته باشید در صورتی که در مجتمع زندگی می کنید برای نصب دوربین مداربسته در پارکینگ رضایت تمامی ساکنین حائز اهمیت می باشد. پارکینگ محوطه است که به دلیل منبع نوری چون در ورودی ممکن است تصاویر آن تیره و یا خیلی روشن ثبت شود که باید تنظیمات WDR را در آن انجام بدهید.

لابی بخش ورودی ساختمان است و تمامی ورود و خروج های افراد از آن قسمت است. بهتر است برای کنترل عبور و مرور افراد در لابی از دوربین هایی با قابلیت wdr استفاده کنید.

آسانسور وسیله ایی است که تمامی ساکنین در روز چندین بار از آن استفاده می کنند و برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور نیاز به تاییدیه کتبی از تمامی ساکنین دارید. با نصب دوربین مداربسته در آسانسور می توانید امنیت ساختمانتان را بالا برده و میزان جرائم را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. در صورتی که سارقین به ساختمان شما وارد شوند احتمال خیلی کمی وجود دارد که از پله های اضطراری استفاده کنند و ترجیح می دهند با تغییر شکل از آسانسور استفاده کنند تا کمتر جلب توجه کنند پس در نتیجه نصب دوربین مداربسته در آسانسور مهم تر از نصب دوربین در راه پله ها است.

عموماً افراد از دوربین مداربسته در طبقات استفاده نمی کنند مگر آنکه عبور و مرور افراد در طبقات زیاد و خارج از کنترل باشد(مانند: مجتمع های بزرگ)

در صورتی که خانه های اطراف ساختمان شما هم سطح هستند نیاز است که روی پشت بام دوربین مداربسته نصب کنید تا در صورت عبور و مرور غیر مجاز ثبت شود. اگر ساختمان شما 20 طبقه است و خانه های اطراف نهایتا 10 طبقه هستند می توانید روی پشت بام دوربین قرار ندهید.

خانه های جنوبی و ویلایی حیاط کم رفت و آمدی دارند که عموماً اولین گزینه برای سارقین است زیرا به راحتی می توانند از درب های پشتی ساختمان وارد شوند. بهتر است برای حفظ امنیت ساکنین در حیاط نیز دوربینی قرار دهید.

انتخاب یک شرکت معتبر و متخصص در این زمینه

بعد از مشخص کردن محل نصب دوربین مداربسته به طور تقریبی باید مجری نصب دوربین را شناسایی کنید. انتخاب شرکت نصب دوربین مداربسته به علت امنیتی بودن این سری تجهیزات، اهمیتی بسیار بالا دارد.

درخواست دریافت مشاوره رایگان و بازدید از محل

در این مرحله اطلاعات لازم در ارتباط با تجهیزاتی که برای شما مورد نیاز و مناسب است، بدست می آورید. بازدید از محل براورد هزینه با توجه به تجهیزات و تعداد دوربین های مورد نیاز سیستم نظارتی را دقیق تر مشخص می کند.

برای دریافت مشاوره رایگان

تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته در واحدهای اداری

نیاز به نصب دوربین مداربسته دارم

مراحل نصب دوربین مداربسته در اداره و سازمان ها

1. بازدید و ارائه مشاوره (رایگان) – در اولین مرحله از راه اندازی سیستم های نظارتی تبادل اطلاعات نقش مهمی دارد. اطلاعاتی که از مکان نصب به مجری داده می شود و راهکارها و اطلاعاتی که از سمت مجری به تناسب پروژه به مشتری منتقل می شود. بازدید از محل یکی از بخش های مرحله اول است که به شناسایی مکان تحت نظارت به طور دقیق تر و تخصصی کمک می کند. به این ترتیب مشخص می شود در چه نقاطی باید دوربین نصب شود و نوع دوربین ها چه باید باشند.

چگونه برای دفتر کارم درخواست نصب دوربین مدار بسته بدهم؟

در بخش رزومه ما  فرم درخواست نصب دوربین مداربسته (پروژه) را پر نموده و در قسمت توضیحات موارد مورد نظر خود را قید کرده و فرم ارسال نمائید. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی با ما در میان بگذارید.

2. ارائه پیش فاکتور و طرح اولیه نصب – بعد از بررسی محل و طراحی سیستم نظارتی مورد نیاز توسط کارشناس پیش فاکتور تجهیزات برای کارفرما تنظیم و ارسال می گردد.

3. تائید کارفرما و نصب دوربین های مدار بسته – در صورت تائید پیش فاکتور از سمت کارفرما، شرکت تارتن دژ ظرف 24 الی 48 ساعت کار نصب دوربین و سیستم مداربسته را آغاز می کند. اقدامات نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بعد از هماهنگی با کارفرما و توسط تیم های متخصص و متبحر در نصب انجام می شود.

مراحل بالا بعد از درخواست نصب از سمت کارفرما به شرکت تارتن دژ توسط تیم پروژه انجام می شود. حتی شما می توانید قبل از درخواست نصب و راه اندازی، مکان های حساس و مورد نیاز خود را شناسایی و بعد با کارشناسان تماس بگیرید. بنابراین به صورت زیر اقدام کنید:

1 .شناسایی مکان هایی که فکر می کنید نیاز به نصب دوربین دارند:

در ادارات نیز جایگذاری دوربین های مداربسته براساس نیاز کاربران و صلاح دید مشاور انجام می شود. در نتیجه برخی از مکان هایی که در ادامه مطرح می شوند برای کاربری های متفاوت ممکن است حذف شوند.

در واحدهای اداری دوربین ها در داخل واحد نصب می شوند و مکان هایی چون راه پله، آسانسور و… که بین تمامی واحد ها مشاع است اگر به دوربین مداربسته مجهز باشند تصاویر آن در دسترس مدیر ساختمان و یا نگهبان قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین مکان ها در واحد های اداری درب ورودی است چرا که مسیر رفت و آمد تمامی افراد حاضر در ساختمان از درب ورودی است. در صورتی که درب ورودی به سالن اصلی متصل باشد بهتر است در مقابل درب ورودی و داخل سالن ورودی دوربین مداربسته نصب کنید تا به مسیر تردد افراد نظارت داشته باشید.

راهرو و سالن های پر تردد از مکان هایی هستند که باید حتما در لیست نصب دوربین مداربسته قرار بگیرند. نصب دوربین مداربسته در این محل علاوه بر آن که امکان نظارت بر رفت و آمد مراجعین را فراهم می کند، به نحوهی عملکرد پرسنل و شرایط بهداشتی محوطه نیز تحت کنترل و نظارت قرار می گیرد.

اتاق کار پرسنل از رایج ترین مکان ها برای نصب دوربین مداربسته است. با نصب دوربین مدار بسته در اتاق پرسنل می توانید به نحوه عملکرد و برخوردشان با مراجعه کنندگان نظارت داشته باشید. وجود دوربین مداربسته به بالا بردن راندمان کاری کارمندان کمک می کند و از طرفی موجب کاهش سرقت در زمان های عدم حضور پرسنل در اتاق می شود. در صورتی که اداره را به دوربین مداربسته مجهز کردید بهتر است کارمندان را از وجود دوربین مداربسته در مجتمع مطلع کنید.

2 . انتخاب یک شرکت معتبر و متخصص در این زمینه

برای انتخاب راحت تر و مطمئن تر به شما پیشنهاد می کنیم رزومه و سابقه فعالیت شرکت را بررسی کنید. حتی گفتگو با مشتریان شما را از میزان رضایت آنها مطلع می سازد.

3 . درخواست دریافت مشاوره رایگان و بازدید از محل

در صورتی که بخواهید دوربین مداربسته در واحدهای مسکونی و منازل نصب کنید، شناسایی مهم ترین محل های نصب ضروریست. در ساختمان های مسکونی و منازل بسته به مجتمع بودن یا ویلایی بودنشان محل نصب دوربین تفاوت هایی دارد. با این حال ما به عمومی ترین آنها اشاره خواهیم کرد که در هر نوع فضای مسکونی این مناطق وجود دارند.
این نواحی شامل: درب ورودی، آسانسور و طبقات، پارکینگ، پشت بام و محوطه ی اطراف ساختمان است. البته برای نصب دوربین روی پشت بام ساختمانی که بلندتر از سایر ساختمان های اطراف خود است، ضرورت چندانی وجود ندارد. برای سایر مکان ها و تعیین مناسب ترین نقطه در آن مکان ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.
عموماً افراد بر این باورند که دوربین مداربسته مخصوص واحدهای اداری و تجاری است. طبق تصور این افراد برای منزل نیازی به نصب دوربین مدار بسته نیست. نصب دوربین مداربسته در منزل باعث افزایش و آرامش ساکنین می شود. به طور مثال اگر قصد سفر داشته باشید می توانید از هر مکانی با استفاده از تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ تصاویر دوربین ها را چک کنید. در سفر خیالتان از منزل و اشیاء گران قیمت راحت باشد.

در صورتی که برای کودکان و افراد سالمند پرستار گرفته اید می توانید با نصب دوربین مداربسته ناظر بر آنها باشید. در هر ساعتی منزلتان را چک کنید تا مطمئن شوید پرستار کارش را به نحو احسن انجام می دهد. اما سوالی که ایجاد می شود این است که نصب دوربین مداربسته در منزل قانونی است؟ بهترین دوربین مداربسته برای منزل کدام است؟ دوربین مداربسته را در چه مکان هایی باید نصب کنیم؟

چگونه برای آپارتمان درخواست نصب دوربین مدار بسته بدهم؟

در بخش رزومه ما  فرم درخواست نصب دوربین مداربسته (پروژه) را پر نموده و در قسمت توضیحات موارد مورد نظر خود را قید کرده و فرم ارسال نمائید. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی با ما در میان بگذارید.

مراحل نصب دوربین مداربسته در منزل و واحد مسکونی

  1. بازدید و ارائه مشاوره (رایگان) – در اولین مرحله از راه اندازی سیستم های نظارتی تبادل اطلاعات نقش مهمی دارد. اطلاعاتی که از مکان نصب به مجری داده می شود و راهکارها و اطلاعاتی که از سمت مجری به تناسب پروژه به مشتری منتقل می شود. بازدید از محل یکی از بخش های مرحله اول است که به شناسایی مکان تحت نظارت به طور دقیق تر و تخصصی کمک می کند. به این ترتیب مشخص می شود در چه نقاطی باید دوربین نصب شود و نوع دوربین ها چه باید باشند.
  2. ارائه پیش فاکتور و طرح اولیه نصب – بعد از بررسی محل و طراحی سیستم نظارتی مورد نیاز توسط کارشناس پیش فاکتور تجهیزات برای کارفرما تنظیم و ارسال می گردد.
  3. تائید کارفرما و نصب دوربین های مدار بسته – در صورت تائید پیش فاکتور از سمت کارفرما، شرکت تارتن دژ ظرف 24 الی 48 ساعت کار نصب دوربین و سیستم مداربسته را آغاز می کند. اقدامات نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بعد از هماهنگی با کارفرما و توسط تیم های متخصص و متبحر در نصب انجام می شود.

نکات مهم در انتخاب دوربین مداربسته منازل

  • ارتفاع نصب: ارتفاع محل نصب دوربین برای پیشگیری از آسیب و جابجایی دوربین نقش بسزایی دارد.
  • کیفیت : کیفیت تصویر برای منازل چقدر است؟ در زمان نگارش این مقاله دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر 2 مگا پیکسل برای اهداف کلی نظارتی در منازل مناسب هستند.
  • قابلیت ها: قابلیت WDR و دید در شب دوربین مداربسته از ویژگی هاییست که باید مورد توجه باشد.

بهترین محل برای نصب دوربین مداربسته در منزل

بهتر است برای نصب دوربین مداربسته مکان هایی را انتخاب کنید که به دور از دسترس باشند و چندان توجه افراد را جلب نکنند.به طور کلی نصب دوربین مداربسته در منزل به دو دسته محوطه داخلی و خارجی تقسیم می شود.

  • ورودی اصلی ساختمان

یکی از مهم ترین نقاطی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است درب ورودی ساختمان است. زیرا تمام افرادی که قصد ورود و یا خروج از ساختمان را دارند باید از آنجا عبور کنند. البته این موضوع برای افرادی که سارق نیستند عمومیت دارد. بهتر است دوربین را در این نقطه کمی بالاتر از حد معمول نصب کنید. به این ترتیب به راحتی در دسترس نیست. دیوارهای ورودی را پوشش می دهد و در صورت ورود سارقین تصویر آن ها را ضبط کند.

  • پارکینگ

نصب دوربین مداربسته در این پارکینگ هزینه های جانبی چون استفاده از نگهبان را کاهش می دهد. زیرا با نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ می توانید به سادگی ورود و خروج هر فرد و یا ماشینی را چک کنید. توجه داشته باشید برای نصب دوربین مداربسته در پارکینگ مجتمع مسکونی، رضایت تمامی ساکنین حائز اهمیت است. پارکینگ محوطه ایست که اختلاف سطح نور در آن ایجاد می شود (مانند نور محوطه بیرونی به داخل – تابش نور چراغ خودروها). بنابراین ممکن است تصاویر آن تیره و یا خیلی روشن ثبت شود. راهکار این مسئله تنظیمات WDR در زمان نصب دوربین مداربسته است.

  • حیاط

خانه های جنوبی و ویلایی حیاط کم رفت و آمدی دارند که عموماً اولین گزینه برای سارقین است زیرا به راحتی می توانند از درب های پشتی ساختمان وارد شوند. بهتر است برای حفظ امنیت ساکنین در حیاط نیز دوربینی تعبیه کنید.

  • آسانسور

آسانسور وسیله ایی است که تمامی ساکنین در روز چندین بار از آن استفاده می کنند. برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور نیاز به تاییدیه کتبی از تمامی ساکنین دارید. با نصب دوربین مداربسته در آسانسور می توانید امنیت ساختمانتان را بالا ببرید. همچنین میزان جرائم را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. در صورتی که سارقین به ساختمان شما وارد شوند احتمال کمی وجود دارد که از پله های اضطراری استفاده کنند. ترجیح می دهند با تغییر شکل از آسانسور استفاده کنند. به این ترتیب کمتر جلب توجه می کنند. پس در نتیجه نصب دوربین مداربسته در آسانسور مهم تر از نصب دوربین در راه پله ها است.

نصب دوربین مداربسته در منزل قانونی است؟

ماهیت کلی دوربین مداربسته افزایش آرامش و آسایش افراد است و به طور کلی منع قانونی ندارد. اما این در صورتی است که تمامی ساکنین از وجود دوربین مداربسته مطلع باشند و یا در صورت نیاز با نصب تابلو و برچسبی با مضمون ” این مکان به دوربین مداربسته مجهز است” از در جریان قرار گرفتن تمامی ساکنین (خدمت گزاران، باغبان، افرادی که به طور مداوم در منزل رفت و آمد دارند) اطمینان حاصل کنید.

بعضا در واحدهای اداری افراد زیادی در رفت و آمد هستند و بهتر برای حفظ اسرار شرکت، امنیت اطلاعات مهم، نظارت بر وقایع و عملکرد کارکنان و….از دوربین مداربسته استفاده کنید. به عنوان مثال برای واحد حسابداری دوربین مداربسته یکی از واجبات است زیرا اطلاعات موجود در این بخش نباید دستکاری و یا جا به جا شود. در صورتی که مدیر عامل خارج از شرکت باشد می تواند به راحتی و با استفاده از گوشی، تبلت و لپ تاپ وضعیت شرکت را چک کند.

مراحل نصب دوربین مداربسته در اداره، سازمان ها و واحدهای اداری

  1. بازدید و ارائه مشاوره (رایگان) – در اولین مرحله از راه اندازی سیستم های نظارتی لازم است اطلاعاتی از محل نصب دوربین مداربسته دریافت شود تا براساس آن راهکار مناسب ارائه شود. بازدید از محل یکی از راه هایی است که به شناسایی مکان تحت نظارت به طور دقیق تر و تخصصی کمک می کند. به این ترتیب مشخص می شود در چه نقاطی باید دوربین نصب شود و نوع دوربین ها چه باید باشند.
  2. ارائه پیش فاکتور و طرح اولیه نصب – بعد از بررسی محل و طراحی سیستم نظارتی مورد نیاز توسط کارشناس پیش فاکتور تجهیزات برای کارفرما تنظیم و ارسال می گردد.
  3. تائید کارفرما و نصب دوربین های مدار بسته – در صورت تائید پیش فاکتور از سمت کارفرما، شرکت تارتن دژ ظرف 24 الی 48 ساعت کار نصب دوربین و سیستم مداربسته را آغاز می کند. اقدامات نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بعد از هماهنگی با کارفرما و توسط تیم های متخصص و متبحر در نصب انجام می شود.

نکات مهم در انتخاب دوربین مداربسته اداری

برای نصب دوربین مداربسته اداری علاوه بر ارتفاع و کیفیت دوربین موارد دیگری نیز باید در نظر گرفته شود.

  • لنز دوربین: بهتر است دوربین با لنز 2.8 میلیمتر انتخاب شود تا کل اتاق را پوشش دهد. اگر دوربین روی دیوار نصب شده است لنز 3.6 الی 12 میلی متر انتخاب شود.
  • قابلیت های هوشمند: تشخیص چهره و یا شمارش افراد ممکن است از اهداف نظارتی و حفاظتی آن اداره یا سازمان باشد. این قابلیت ها در دوربین های مداربسته هوشمندی تعبیه شده است که می توانید برای ادارات انتخاب کنید. با این حال با توجه به انتظاری که کارفرما از دوربین مداربسته دارد، کارشناس بهترین دوربین مداربسته را تعیین می کند.

چگونه برای دفتر کارم درخواست نصب دوربین مدار بسته بدهم؟

در بخش رزومه ما  فرم درخواست نصب دوربین مداربسته (پروژه) را پر نموده و در قسمت توضیحات موارد مورد نظر خود را قید کرده و فرم ارسال نمائید. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی با ما در میان بگذارید.

بهترین محل برای نصب دوربین مداربسته در واحدهای اداری

در واحدهای اداری دوربین ها در داخل واحد نصب می شوند و مکان هایی چون راه پله، آسانسور و… . این فضاها بین تمامی واحد ها مشاع است. اگر دوربین مداربسته در این مکن های نصب شود تصاویر آن در دسترس مدیر ساختمان و یا نگهبان است. دوربین مداربسته In door یا داخلی در زیر سقف نصب می شوند. بهترین ارتفاع برای آن ها 2.5 متر الی 3 متر است. توجه داشته باشید نصب دوربین در ارتفاعات بالاتر باعث ارائه تصاویری می شود که جزئیات و کیفیت خوبی ندارند.

با در نظر گرفتن ارتفاع سقف، فضاهای داخلی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول فضاهایی که ارتفاع سقفشان 2.5 متر و یا کمتر است، دوربین مداربسته باید زیر سقف نصب کنید. اما دسته دوم که ارتفاع سقف 2.5 الی 3 متر است، می توانید دوربین را روی یک ستون و یا دیوار نصب نمایید. سعی کنید محلی را برای نصب دوربین انتخاب کنید که حتی الامکان در دسترس افراد قرار نداشته باشد. البته نصب دوربین در ارتفاع خیلی بالا در فضاهای داخلی، باعث می شود که جزئیات زیادی در تصویر دیده نشود.

  • مقابل درب ورودی

یکی از مهم ترین مکان ها در واحد های اداری درب ورودی است چرا که مسیر رفت و آمد تمامی افراد حاضر در ساختمان از درب ورودی است. در صورتی که درب ورودی به سالن اصلی متصل باشد بهتر است در مقابل درب ورودی و داخل سالن ورودی دوربین مداربسته نصب کنید تا به مسیر تردد افراد نظارت داشته باشید.

  • راهروها و محل رفت و آمد مراجعه کنندگان

راهرو و سالن های پر تردد از مکان هایی هستند که باید حتما در لیست نصب دوربین مداربسته قرار بگیرند. نصب دوربین مداربسته در این محل علاوه بر آن که امکان نظارت بر رفت و آمد مراجعین را فراهم می کند، به نحوهی عملکرد پرسنل و شرایط بهداشتی محوطه نیز تحت کنترل و نظارت قرار می گیرد.

  • اتاق و محل رفت و آمد کارکنان

اتاق کار پرسنل از رایج ترین مکان ها برای نصب دوربین مداربسته است. با نصب دوربین مدار بسته در اتاق پرسنل می توانید به نحوه عملکرد و برخوردشان با مراجعه کنندگان نظارت داشته باشید. وجود دوربین مداربسته به بالا بردن راندمان کاری کارمندان کمک می کند و از طرفی موجب کاهش سرقت در زمان های عدم حضور پرسنل در اتاق می شود. در صورتی که اداره را به دوربین مداربسته مجهز کردید بهتر است کارمندان را از وجود دوربین مداربسته در مجتمع مطلع کنید.

جا نمایی نصب دوربین مداربسته در واحدهای اداری

بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته در ادارات بخش های کلیدی و نقاطی است که به ما دید کلی می دهند. دوربین ها را می توانی در وسط، روی سقف، گوشه اتاق و… قرار بگیرند. نحوه قرار گیری و نوع بدنه آن ها تاثیر بسزایی بر زاویه دید دارد. با نصب دوربین مداربسته در صورت بروز سرقت کارهای اداریتان با سرعت بیشتری انجام می شود زیرا تصاویر مشخصی از چهره سارقین در دسترستان قرار دارد.

نصب دوربین مداربسته در واحدهای صنعتی از دیگر کاربری های دوربین مداربسته است. برای بیشتر کارفرمایان مهم است بدانند در غیاب آنها در کارخانه و یا واحد صنعتیشان چه می گذرد. در این محیط ها نیز شناسایی نقاط حساس و مهندسی شده برای نصب دوربین از اهمیت بالایی برخوردار است. به علت وسعت فضای کارخانه و محیط های صنعتی کابل کشی در ابعاد وسیع انجام می شود. راه حل پیشنهادی انتخاب نوع سیستم مداربسته کارشناسی شده است. نوع سیستم مداربسته در این محیط ها می تواند از نوع شبکه باشد و یا از آنتن های رادیویی برای آنها بهره برد.

مراحل نصب دوربین مداربسته در کاخانه و واحدهای صنعتی

  1. بازدید و ارائه مشاوره (رایگان) – اطلاعاتی که از مکان نصب به مجری داده می شود و راهکارها و اطلاعاتی که از سمت مجری به تناسب پروژه به مشتری منتقل می شود همگی مهم هستند. بازدید از محل بهترین راه است که به شناسایی مکان تحت نظارت به طور دقیق تر و تخصصی کمک می کند. به این ترتیب مشخص می شود در چه نقاطی باید دوربین نصب شود و نوع دوربین ها چه باید باشند.
  2. ارائه پیش فاکتور و طرح اولیه نصب – بعد از بررسی محل و طراحی سیستم نظارتی مورد نیاز توسط کارشناس پیش فاکتور تجهیزات برای کارفرما تنظیم و ارسال می گردد.
  3. تائید کارفرما و نصب دوربین های مدار بسته – در صورت تائید پیش فاکتور از سمت کارفرما، شرکت تارتن دژ ظرف 24 الی 48 ساعت کار نصب دوربین و سیستم مداربسته را آغاز می کند. اقدامات نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بعد از هماهنگی با کارفرما و توسط تیم های متخصص و متبحر در نصب انجام می شود.

چگونه برای کارخانه درخواست نصب دوربین مدار بسته بدهم؟

در بخش رزومه ما  فرم درخواست نصب دوربین مداربسته (پروژه) را پر نموده و در قسمت توضیحات موارد مورد نظر خود را قید کرده و فرم ارسال نمائید. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی با ما در میان بگذارید.

نکات مهم در انتخاب و نصب دوربین مداربسته در محیط های صنعتی

  • هم پوشانی دوربین ها: دوربین های مداربسته بهتر است به گونه ای نصب شوند که یکدیگر را پوشش دهند و نقاط کور یکدیگر را تحت نظارت داشته باشند.
  • دوام دوربین: با توجه به ترکیبات و مواد موجود در فضاهای صنعتی دوام دوربین از سایر مکان ها کمتر است. برای رفع این مشکل باید دوربین با جنس حفاظ بدنه مناسب انتخاب شود. استاندارد IP و IK از معیارهای مناسب محسوب می شوند.
  • لنز دوربین: نوع لنز دوربین در چنین مکان هایی کمک می کند در صورتی که نیاز به زوم و یا چرخش دوربین حتی در زمان نبود کاربر داشتید، به راحتی این امکان میسر باشد.

نصب دوربین مدار بسته در واحد های تجاری صرفاً با هدف نظارت و حفاظت از اجناس انجام نمی شود. با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید از دوربین مداربسته برای رونق کسب و کار، مدیریت بهتر پرسنل، چیدمان بهتر اجناس در قفسه ها و… استفاده نمایید.

شناسایی محل نصب برای نصب دوربین مداربسته در واحدهای تجاری از گام های مهم است. علاوه بر تعیین نقاطی که وجود دوربین ضرورت دارد برند و نوع دوربین نیز حائز اهمیت است. در صورتی که قصد نصب دوربین مداربسته دارید حتماً از برندهای معتبر انتخاب کنید. محل های مناسب نصب دوربین مداربسته در محیط های تجاری شامل موارد: ورودی فروشگاه و واحد تجاری، روبروی مشتری و صندوق، قفسه ها و انبار، محوطه ی بیرونی و روبروی فروشنده است. برای تعیین مکان مناسب در واحد تجاری خود با کارشناس ما در این حوزه تماس بگیرید.

مراحل نصب دوربین مداربسته در فروشگاه و واحد تجاری

  1. بازدید و ارائه مشاوره (رایگان) – در زمان ارائه مشاوره، کارشناسان اطلاعاتی را از مشتری دریافت و طرح کلی از آنچه مورد نظر مشتری است برای او مطرح خواهند کرد. سپس برای افزودن جزئیات بیشتر به این طرح، هماهنگی جهت بازدید از محل با مشتری انجام می شود. بازدید از محل در واقع بهترین راه است که به شناسایی مکان تحت نظارت به طور دقیق تر و تخصصی کمک می کند. به این ترتیب مشخص می شود در چه نقاطی باید دوربین نصب شود و نوع دوربین ها چه باید باشند.
  2. ارائه پیش فاکتور و طرح اولیه نصب – بعد از بررسی محل و طراحی سیستم نظارتی مورد نیاز توسط کارشناس پیش فاکتور تجهیزات برای کارفرما تنظیم و ارسال می گردد.
  3. تائید کارفرما و نصب دوربین های مدار بسته – در صورت تائید پیش فاکتور از سمت کارفرما، شرکت تارتن دژ ظرف 24 الی 48 ساعت کار نصب دوربین و سیستم مداربسته را آغاز می کند. اقدامات نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بعد از هماهنگی با کارفرما و توسط تیم های متخصص و متبحر در نصب انجام می شود.

نکات مهم در انتخاب دوربین مداربسته تجاری

برای این نوع مکان نیز مانند سایر مکان ها با توجه به نوع کاربری و انتظار کارفرما نوع دوربین انتخاب می شود.

  • کیفیت دوربین: به عنوان مثال دوربین برای فروشگاه لوازم خانگی (لوازم حجیم) نیازی به کیفیت تصویر بسیار بالا نیست. دوربین با کیفیت 2 مگا پیکسل تصاویر مناسبی ارائه می کند. ولی برای طلا فروشی ها، فروشگاه هایی با اجناس ریز طبیعتاً دوربینی با کیفیت بالاتر مورد نیاز است.
  • قابلیت: قابلیت هایی مانند عبور از خط و یا تشخیص ورود غیر مجاز از قابلیت هایی است که برای بالا بردن میزان امنیت محیط تجاری به شما کمک بسیاری می کند.

چگونه برای مغازه درخواست نصب دوربین مدار بسته بدهم؟

در بخش رزومه ما  فرم درخواست نصب دوربین مداربسته (پروژه) را پر نموده و در قسمت توضیحات موارد مورد نظر خود را قید کرده و فرم ارسال نمائید. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی با ما در میان بگذارید.

بهترین محل برای نصب دوربین مدار بسته در واحدهای تجاری

پاسخ این سوال به عواملی همچون ارتفاع سقف، نوع لنز دوربین، نیاز کاربر از دوربین مداربسته و…. بستگی دارد. بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته نقطه ایی است که دوربین از دسترس افراد سودجو و سارقین در امان باشد. افراد سودجو نتوانند مانع از تصویر برداری دوربین مداربسته شوند.

محل نصب دوربین مداربسته در واحدهای تجاری متفاوت است. توقعات مالک، نقاط مهم از نظر مالک، تعداد دوربین های مداربسته، عملکرد مراجعه کنندگان و… از عواملی هستند که تاثیر مستقیم بر نحوه قرارگیری دوربین مداربسته در واحد  تجاری دارند. برخی از مکان ها عموما برای نصب دوربین مدار بسته در فروشگاه ها انتخاب می شوند. این مکان ها شامل روبروی مشتریان، ورودی واحد تجاری، روبروی فروشنده، محوطه بیرونی واحد تجاری، انبار یا قفسه و صندوق است.

  • روبه روی مشتریان

یکی از حساس ترین کارها مشاهده تصاویر دوربین مداربسته روبروی مشتریان است. برای این که در زمان شلوغی رفتاری از دید انسان دور نماند دوربین های تحت شبکه می توانند راه حل باشند. دوربین های مداربسته IP با استفاده از تکنولوژی های به روز تصاویر را پردازش می کنند.

  • ورودی واحد تجاری

در صورتی که واحد تجاری بزرگ باشد و تردد افراد در آن زیاد باشد درب ورودی مکان مهمی برای نصب دوربین است. بهتر است دوربین مداربسته در روبروی درب ورودی واحد تجاری نصب نمایید. نصب دوربین مدار بسته در این محل کمک می کند تا ورود و خروج افراد از واحد تجاری بهتر کنترل شود.

  • بالای صندوق

با نصب دوربین مداربسته بالای صندوق می توانید در صورت عدم تطابق حساب ها به فیلم های دوربین مداربسته مراجعه نمایید. نصب دوربین مدار بسته بالای صندوق به میزان قابل توجهی از سرقت جلوگیری می کند.

  • انبار یا قفسه ها

لازم است دوربین مداربسته ایی را روبروی در انبارتان قرار دهید تا پلاک ماشین هایی را که به انبار وارد و یا خارج می شوند را ثبت کند. در این صورت می توانید با عبور پلاکی خاص مطلع شوید. نصب دوربین مداربسته از تکنولوژی ANPR پشتیبانی می کند این پیغام را به شما خواهد داد. آن را درست روبروی درب انبار بر روی دکل و یا ستون نصب کنید. بهتر است دوربین انتخابیتان را در ارتفاع مناسب نصب کنید تا تمامی ماشین ها با هر ارتفاعی در میدان دید دوربین مداربسته قرار بگیرند. دوربین هایی که در ارتفاع بالا نصب می شوند بهتر است دارای لنز وریفوکال باشند تا از قابلیت زوم اپتیکال نیز پشتیبانی کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان

تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته در کارخانه و واحدهای صنعتی

نیاز به نصب دوربین مداربسته دارم

مراحل نصب دوربین مداربسته در کارخانجات و محیط های صنعتی

تارتن دژ آریانا در پروژه های مختلف در زمینه نصب دوربین مداربسته و سیستم های نظارتی سابقه درخشانی دارد. فعالیت این شرکت به طور تخصصی در این حوزه و در ابعاد مختلف است. با یک تماس می توانید از خدمات نصب در کارخانه ها و واحدهای صنعتی مطلع شوید. مراحل زیر بعد از درخواست نصب دوربین به شرکت انجام می شود:

1. بازدید و ارائه مشاوره (رایگان) – در اولین مرحله برای راه اندازی سیستم مداربسته لازم است اطلاعاتی از مکان نصب و اهداف نظارتی مشتری دریافت و با توجه به آنها راهکارهای مناسب ارائه شود. بازدید از محل یکی از بخش های مرحله اول است که کمک می کند تا مکان تحت نظارت به طور دقیق تر و تخصصی بررسی شود. به این ترتیب مشخص می شود در چه نقاطی باید دوربین نصب شود و نوع دوربین ها و تعداد آنها نیز تعیین می شود.

چگونه برای کارگاه درخواست نصب دوربین مدار بسته بدهم؟

در بخش رزومه ما  فرم درخواست نصب دوربین مداربسته (پروژه) را پر نموده و ارسال نمائید. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی با ما در میان بگذارید. در قسمت توضیحات فرم نوع پروژه و شرایط خود را قید کنید.

2. ارائه پیش فاکتور و طرح اولیه نصب – بعد از بررسی محل و طراحی سیستم نظارتی مورد نیاز توسط کارشناس پیش فاکتور تجهیزات برای کارفرما تنظیم و ارسال می گردد.

3. تائید کارفرما و نصب دوربین های مدار بسته – در صورت تائید پیش فاکتور از سمت کارفرما، شرکت تارتن دژ ظرف 24 الی 48 ساعت کار نصب دوربین و سیستم مداربسته را آغاز می کند. اقدامات نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بعد از هماهنگی با کارفرما و توسط تیم های متخصص و متبحر در نصب انجام می شود.

مراحل بالا بعد از درخواست نصب از سمت کارفرما به شرکت نصب دوربین مدار بسته تارتن دژ، توسط تیم پروژه انجام می شود. حتی شما می توانید قبل از درخواست نصب و راه اندازی، مکان های حساس و مورد نیاز خود را شناسایی و بعد با کارشناسان تماس بگیرید.

چه مکان هایی در کاخانه نیاز به نصب دوربین دارد؟

در واحدهای صنعتی دوربین های مداربسته بهتر است به گونه ای نصب شوند که یکدیگر را پوشش دهند و نقاط کور یکدیگر را تحت نظارت داشته باشند. البته جایگذاری دوربین های مداربسته با توجه به نیاز کاربر و صلاح دید کارشناس متخصص متفاوت است.

برای اطلاع از تخفیفات و هزینه نصب دوربین مداربسته با ما در ارتباط باشید.

انتخاب یک شرکت معتبر و متخصص در این زمینه

به علت شرایط محیطی و خاص محیط های صنعتی، نصب دوربین مداربسته نیاز به مهارت و تخصص ویژه در این مکان ها دارد. بنابراین سعی کنید در انتخاب شرکت و مجری برای راه اندازی سیستم های نظارتی خود به این موضوع دقت کافی داشته باشید.

درخواست دریافت مشاوره رایگان و بازدید از محل

درخواست مشاوره و بازدید از محل اطلاعات خوبی را در مورد پروژه مورد نظر به شما می دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان

تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته در واحدهای تجاری

نیاز به نصب دوربین مداربسته دارم

مراحل نصب دوربین مداربسته در فروشگاه و واحدهای تجاری

1. بازدید و ارائه مشاوره (رایگان) – در اولین مرحله برای راه اندازی سیستم مداربسته لازم است اطلاعاتی از مکان نصب و اهداف نظارتی مشتری دریافت و با توجه به آنها راهکارهای مناسب ارائه شود. بازدید از محل یکی از بخش های مرحله اول است که کمک می کند تا مکان تحت نظارت به طور دقیق تر و تخصصی بررسی شود. به این ترتیب مشخص می شود در چه نقاطی باید دوربین نصب شود و نوع دوربین ها و تعداد آنها نیز تعیین می شود.

2. ارائه پیش فاکتور و طرح اولیه نصب – بعد از بررسی محل و طراحی سیستم نظارتی مورد نیاز توسط کارشناس پیش فاکتور تجهیزات برای کارفرما تنظیم و ارسال می گردد.

3. تائید کارفرما و نصب دوربین های مدار بسته – در صورت تائید پیش فاکتور از سمت کارفرما، شرکت تارتن دژ ظرف 24 الی 48 ساعت کار نصب دوربین و سیستم مداربسته را آغاز می کند. اقدامات نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بعد از هماهنگی با کارفرما و توسط تیم های متخصص و متبحر در نصب انجام می شود.

چگونه برای مغازه درخواست نصب دوربین مدار بسته بدهم؟

در بخش رزومه ما  فرم درخواست نصب دوربین مداربسته (پروژه) را پر نموده و ارسال نمائید. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی با ما در میان بگذارید.

مراحل بالا بعد از درخواست نصب از سمت کارفرما به شرکت تارتن دژ توسط تیم پروژه انجام می شود. حتی شما می توانید قبل از درخواست نصب و راه اندازی، مکان های حساس و مورد نیاز خود را شناسایی و بعد با کارشناسان تماس بگیرید.

شناسایی مکان هایی که نیاز به نصب دوربین دارند.

برای این مکان نیز مانند سایر مکان ها با توجه به نوع کاربری و انتظار کارفرما نوع و تعداد دوربین ها انتخاب می شود. محل نصب دوربین مداربسته در واحدهای تجاری متفاوت است. توقعات مالک، نقاط مهم از نظر مالک، تعداد دوربین های مداربسته، عملکرد مراجعه کنندگان و… از عواملی هستند که تاثیر مستقیم بر نحوه چیدمان دوربین مداربسته در واحد  تجاری دارند.

یکی از حساس ترین کارها مشاهده تصاویر دوربین مداربسته رو به روی مشتریان است. برای این که در زمان شلوغی رفتاری از دید انسان دور نماند بهتر است برای این نقطه از دوربین مداربسته تحت شبکه استفاده کنید تا با استفاده از تکنولوژی های به روز تصاویر را پردازش کند.

در صورتی که واحد تجاری بزرگ باشد و تردد افراد در آن زیاد بباشد بهتر است اقدام به نصب دوربین مداربسته در رو به روی درب ورودی واحد تجاری نمایید. نصب دوربین مدار بسته در این محل کمک می کند تا ورود و خروج افراد از واحد تجاری بهتر کنترل شود.

با نصب دوربین مداربسته بالای صندوق می توانید در صورت عدم تطابق حساب ها به فیلم های دوربین مداربسته مراجعه نمایید. نصب دوربین مدار بسته بالای صندوق به میزان قابل توجهی از سرقت جلوگیری می کند.

اگر قصد دارید دوربین مداربسته ایی را رو به روی در انبارتان قرار بدهید تا پلاک ماشین هایی را که به انبار وارد می شوند و یا از آن خارج می شوند را ثبت کند و یا در صورت عبور پلاکی خاص پیغام بدهد باید از دوربین استفاده کنید که از تکنولوژی ANPR پشتیبانی می کنند و آن را درست رو به روی در انبار بر روی دکل و یا ستون نصب کنید. بهتر است دوربین انتخابیتان را در ارتفاعات بالا نصب کنید تا تمامی ماشین ها با هر ارتفاعی در میدان دید دوربین مداربسته قرار بگیرند. دوربین هایی که در ارتفاعات بالا نصب می شوند بهتر است دارای لنز وریفوکال باشند تا از قابلیت زوم اپتیکال نیز پشتیبانی کنند.

انتخاب یک شرکت معتبر و متخصص در این زمینه

بعد از براورد تقریبی از مکان دوربین های مداربسته مورد نیاز باید شرکت و مجری معتبری را برای اجرایی کردن پروژه خود انتخاب کنید.

درخواست دریافت مشاوره رایگان و بازدید از محل

با درخواست مشاوره اطلاعات شما نسبت به آنچه در نظر دارید بیشتر می شود. بازدید از محل نیز محل دوربین ها، نوع و تعداد آنها را به طور دقیق تر مشخص می کند.

برای دریافت مشاوره رایگان

تماس بگیرید