همانطور که می دانید دوربین های Turbo HD با فناوری HD-TVI توسط شرکت هایک ویژن ابداع شده اند. HD-TVI مخفف رابط گرافیکی انتقال تصاویر با وضوح بالا است. این تکنولوژی انقلابی این امکان را به وجود می آورد تا بتوان تصاویر مداربسته را با وضوح و کیفیت بسیار بالا از طریق کابل کواکسیال انتقال داد. خانواده محصولات Turbo HD شامل دوربین های Full HD و دستگاه HD-DVR (دستگاه دی وی آر اچ دی) است. دستگاه HD-DVR از فرمت های ویدیویی زیادی از جمله تصاویر آنالوگ، HD-TVI و IP پشتیبانی می کند. از مزایای دیگر دستگاه HD-DVR می توان به عدم تأخیر در پخش زنده، سیگنال دو طرفه و ذخیره سازی بسیار کارآمد و … اشاره نمود.

کاربردهای دستگاه HD-DVR

در حالیکه دی وی آر های قدیمی محدودیت های زیادی از نظر نوع کابل و مسافت مورد نظر، عدم ارتباطات دو طرفه برای ارسال تصاویر داشتند و هزینه های زیادی را به سیستم تحمیل می کردند، دستگاه HD-DVR به راحتی این چالش ها را پشت سر می گذارد. DVR های توربو می توانند رزولوشن 1080p را در مسافت های بیش از 500 متر را تضمین کنند. به این ترتیب، سیگنال های HD-TVI نسبت به تداخل امواج الکترومغناطیسی ایمن می مانند. با استفاده از دستگاه HD-DVR پخش زنده را می توان با وضوح بالا و با تاخیر صفر مشاهده کرد. سیگنال دو طرفه برای کنترل دوربین PTZ و تنظیم عملکرد آن از راه دور مورد استفاده قرار می گیرد.

فناوری Turbo HD به صرفه ترین راه برای تبدیل سیستم های قدیمی آنالوگ به سیستم های جدید تر با کیفیت HD است. این کار حداکثر بازده را از نظر هزینه دارد، زیرا زیرساخت های موجود نیازی به جایگزینی نخواهند داشت. برای مثال دوربین های Turbo HD مانند:

تصاویر ویدئویی را با کیفیت بالایی ارائه می دهند و نصب آنها نیز به آسانی دوربین های مدار بسته آنالوگ قدیمی است. علاوه بر تکنولوژی نوآورانه، پلت فرم باز دستگاه HD-DVR یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه آنها است. این بدین معنی است که کاربران و کارشناسان نصب دوربین های مداربسته دیگر در هنگام ادغام محصولات از برندهای مختلف دچار مشکل نمی گردند.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂