نصب دوربین مدار بسته در اماکن عمومی، خصوصی، شرکت ها، سازمان ها و …ب ه یک ضرورت امنیتی تبدیل شده است. در حال حاضر با توجه به تنوع زیاد این محصولات و گسترش فراگیر آن در بازار گزینه های متعددی برای خرید پیش روی کاربران است. به دلیل آنکه هموراه پیش از خرید باید به تمامی فاکتور های مهم اعم از دوام، کیفیت، قیمت، ویژگی های فنی و … یک محصول توجه نمود، لذا در این مقاله سعی کرده ایم تا راهنمایی های لازم را در این خصوص در اختیار شما بگذاریم.

برندهای اصلی و برندهای متفرقه

همانطور که مستحضر هستید برندهای مختلفی در حال حاضر در بازار وجود دارند از برند های مطرح و مشهور گرفته تا برند های ضعیف تر و بعضا محصولات فیک و Noname. این موضوع می تواند کمی انتخاب را برای کاربر سخت کنند به همین دلیل در مطلب زیر به معرفی برخی از برندهای با کیفیت و با ویژگی های متناسب با نیاز کاربران می پردازیم:

هایک ویژن

هایک ویژن یک برند چینی است که سال هاست در زمینه تولید محصولات امنیتی و نظارتی فعالیت دارد. هایک ویژن یکی از برند های بزرگ و مطرح در سطح جهانی در این زمینه است و جزء برندهای با کیفیت چینی است. با داشتن قیمت خوب و برخورداری از کیفیت مناسب این محصولات از محبوبیت و عمومیت زیادی در میان کاربران برخوردار هستند. برند هایک ویژن یکی از پیشگامان تغییر و تحول در زمینه صنعت نظارت، و پرفروش ترین برند دوربین مدار بسته در داخل ایران است که در بسیاری از اماکن، سازمان ها، بانک ها، مراکز دولتی بزرگ، ایستگاه های مترو، فرودگاه ها و …چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت Hikvision با داشتن تقریبا 20.000 کارمند که بیش از 9300 نفر از آنها مهندسین بخش تحقیق و توسعه هستند سالیانه 7 تا 8 درصد از درآمد حاصل از فروش خود را در امر تحقیق و توسعه و به منظور نوآوری و ارائه محصولات جدید صرف می کند. این شرکت یک سیستم کاملا تحقیقاتی و چند سطحی را ایجاد کرده است که شامل تمامی قسمت های عملیاتی اعم از دپارتمان طراحی محصولات، بخش تحقیق و توسعه، بخش آزمایش کیفیت محصولات، پشتیبانی فنی و خدمات می باشد. مرکز اصلی تیم تحقیق و توسعه این شرکت واقع در شهر هانگژو چین است. در سطح جهانی نیز این مراکز تحقیق و توسعه در شهرهای مونترال کانادا و سیلیکون ولی در ایالت کالیفرنیا در شمال آمریکا واقع شده اند.

بهترین نوع دوربین مدار بسته کدام است؟

اکسیس (Axis)

یکی دیگر از تولید کنندگان فعال در زمینه دوربین های مدار بسته شرکت اکسیس است که یک شرکت سوئدی است. این شرکت انحصارا در زمینه تولید انواع دوربین مداربسته تحت شبکه و نرم افزار های مربوط به آن فعالیت می کند. می توان ادعا نمود که محصولات آن از کیفیت مناسب و بالایی برخوردار هستند و یکی از بهترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته در دنیا است. شرکت Axis در حال حاضر نیز در صدد توسعه محصولات تحت شبکه و تجهیزات مربوطه برای گسترش استفاده از دوربین های IP است.

بهترین نوع دوربین مدار بسته کدام است؟

آویژیلون (AVIGILON)

آویژیلون یک شرکت کانادایی است که در زمینه تولید و فروش تجهیزات مدار بسته فعالیت می کند. محصولات تولیدی این شرکت از تنوع بالایی برخوردار هستند. این محصولات شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با تجهیزات مداربسته می شود.

بهترین نوع دوربین مدار بسته کدام است؟

بوش (Bosch)

شرکت Bosch Security نیز یکی از زیر مجموعه های شرکت بوش (Bosch) است که در زمینه تولید سیستم های امنیتی مداربسته فعالیت می کند. این شرکت نیز از جمله شرکت های بزرگ در زمینه تولید دوربین مدار بسته در جهان است. محصولات این شرکت نیز شامل دوربین مدار بسته آنالوگ، دوربین های تحت شبکه شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزار های مربوط با تجهیزات مدار بسته است.

بهترین نوع دوربین مدار بسته کدام است؟

ویووتک (Vivotek)

ویووتک یک برند تایوانی است و در بازار داخلی از جمله برندهای مطرح محسوب می گردد. در سال 2000 این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید دوربین و تجهیزات مداربسته آغاز نمود. این شرکت در زمینه دوربین های مدار بسته تحت شبکه فعالیت می کند. نکته جالب این است که این شرکت سعی دارد تا محصولات تولیدی خود استانداردهای زیست محیطی سازگاری داشته باشند. کبه همین جهت محصولات آن دارای گواهینامه استاندارد مربوط به محیط زیست، تحت عنوان ویووتک سبز (Green) هستند.

بهترین نوع دوربین مدار بسته کدام است؟

پاناسونیک (Panasonic)

شرکت Panasonic Security از زیر مجموعه های شرکت پاناسونیک است که در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و مدار بسته فعالیت می کندکه محصولات آن نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات مداربسته در جهان محسوب می گردد. محصولات تولیدی این شرکت شامل دوربین های مدار بسته آنالوگ و شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزار های مرتبط با سیستم های مداربسته می شود.

بهترین نوع دوربین مدار بسته کدام است؟

ژئو ویژن (GeoVision)

ژئوویژن نیز همانند ویووتک یک شرکت تایوانی فعال در زمینه تولید دوربین های مدار بسته تحت شبکه است. محصولات این شرکت شرکت شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه تهجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با تجهیزات مداربسته می شود.

پیشنهاد کارشناسان نصب دوربین مداربسته

یکی از مشکلات رایج در بازار فروش و نصب دوربین مدار بسته، وجود برندهای فیک و تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. از طرفی گروهی از مشتریان براین باورند که برندهای اصلی، گران قیمت هستند بنابراین هرچه هزینه بیشتری پرداخت کنیم کالای بهتری را خریداری کرده ایم. این موضوع به طور صد در صدی صحیح نیست و برندهای فیک نیز ممکن است با قیمتی بالا به فروش برسد. بنابراین توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته به نمایندگی های مجاز برندهای معتبر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-88500020

به این مطلب امتیاز دهید 🙂